poniedziałek, 27 stycznia 2014

Ach, te postanowienia...

Wiem, wiem, miał być post w weekend. Ale nocowałam u koleżanki i jakoś mi z głowy wyleciało :3
Ale to się zmieni!
Ustawiłam sobie przypomnienie w telefonie i już o Was nie zapomnę ;)
Wpadłam też na pomysł. Skoro jest to blog o wszystkim i o niczym, to to wszystko i nic musi tutaj być! Tak więc postanowiłam stworzyć poradniki. Jest to na razie pomysł i zarazem eksperyment, zobaczymy czy wypali ;)
Na czym będą polegać owe poradniki?
Będzie to tak na prawdę moja wizja na świat, podzielenie się moją wiedzą, która może Wam się przydać. Nie trzeba ich brać za jakieś guru, którego trzeba słuchać. To jest po prostu kierunek, w który możecie ale nie musicie się udawać.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój pomysł, poradniki będą ciekawe, to postaram się je kontynuować.
                                                                  Wyczekujcie poradnika już w tym tygodniu
                                                                                           Basia
PS Możecie także "podrzucać" pomysły na takie poradniki, co Was interesuje, z czym macie problem...
     Propozycje wysyłajcie w komentarzu lub na to.nasz.swiat@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz