poniedziałek, 10 lutego 2014

Who I am? ~Basia

Nazywam się Basia, mam 14 lat (rocznikowo).
 Uwielbiam rysować, fotografować, czytać i projektować. Lubię też aktorstwo (lecz z tym jest problem, bo jestem strasznie nieśmiała), kocham psy, lubię też blogować.  Od chyba siódmego roku życia szaleję za Harrym Potterem i kolekcjonuję wszystko co się da. Jestem straszną "gadżeciarą", wszystko ma u mnie swoje miejsce, rysuję głównie postaci, czytam fantastykę i książki obyczajowe.
Z muzyką jest trochę dziwnie. Nie mam tak na prawdę ulubionego gatunku, bo słucham prawie wszystkich. Jednak najbardziej lubię india rock w wykonaniu Imagine Dragons. Moją idolką jest Emma Watson. Uwielbiam też wielu innych aktorów, ale nie sposób ich zliczyć.
Nasza przygoda właśnie się zaczyna ~Basia
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz