środa, 10 września 2014

ulubieńcy: sierpień/wrzesień

Wczoraj to historia, jutro to tajemnica, a dzisiaj to dar. Dlatego mówi się o tym the present - A.A. Milne

Książka, którą niedawno skończyłam nosi tytuł ,, Pamiętniki wampirów księga 1 " składa się z trzech części (przebudzenie, walka, szał) jest autorstwa L.J. Smith. Baaardzo różni sie od serialu i mimo, że została wydana przed jego powstaniem i mimo że lubię tą książkę - do mojego serca bardziej trafił serial. Teraz czytam księge 2. Przeczytam wszystkie, ale myśle, że nie będę ich już opisywac. Aktualnie czytam jeszcze jedną książke, o ktorej dowiecie się w przyszłym miesiącu.

♡ Na film wybrałam 'The first time' z 2012 roku. Historia miłości dwójki nastolatków przedstawiona w bardzo oryginalny sposób. Polecam.

Piosenka... która przyprawia mnie o pogodny nastrój i polecam ją wszystkim bez względu na humor http://youtube.com/watch?v=mVWeqAPQUXc

♡ Jestem chora - leże w łóżku, mam zatkany nos i ledwo mówię. Zdecydowanie mi się to nie podoba.

♡ Za to zdecydowanie spodobały mi się zakupy do szkoły! Mimo że wcale nie było mi do niej spieszno. No, ale kto nie lubi tych wszystkich nowych zeszytów, karteczek...

~Milena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz