czwartek, 25 września 2014

Rusza seria recenzji!

Jestem chora i leżę w łóżku.
Mam sporo czasu.
Postanawiam pisać recenzje.

Jeszcze dziś - lub może już jutro - pojawią się recenzje ostatnio przeczytanych przeze mnie książek. (Yeeey! Wszyscy się cieszą! Wow! Basia się wreszcie odezwała!)

Trochę się tych książek nazbierało, więc będzie co czytać :)
Chyba nie ma sensu recenzowanie Harry'ego Pottera... więc tego nie zrobię :)
No... chyba, że mnie poprosicie, choć wątpię i tak pewnie nikt tego nie czyta...

Postaram się przypomnieć sobie jak najwięcej treści oraz co czułam, czytając te książki i zachęcić was (może Milenę także) do ich przeczytania.

Wyczekujcie i do jutra!
Basia

1 komentarz:

  1. Nie mogę się doczekać recenzji :):)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpis :)
    Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń