piątek, 30 stycznia 2015

Czas się ogarnąć

A więc tak, czas się ogarnąć Milena ! ...

Za każdym razem, gdy odwiedzam to konto i ponownie, ponownie, jeszcze raz ponownie "postanawiam sobie" kontynuacje bloga, moje ożywienie twórcze mija jak za machnięciem różdżki po zaledwie kilkunastu sekundach.

Rezygnuję widząc brak komentarzy, niskie statystyki... Teraz wiem, że jest to oznaka mojej słabości!
Każdy zaczyna od zera, a sukces pojawia się przy ciężkiej pracy. Ja nie pracowałam, tylko użalałam się nad jego brakiem zamiast wziąć się do roboty i napisać coś dobrego, coś co was zatrzyma na dłużej!

Nie będę się dalej tłumaczyć, bo moje tłumaczenia nie mają sensu.

MUSZĘ SIĘ WZIĄĆ DO ROBOTY!

Basia już opublikowała swój terminarz, ja też powinnam. Mam dużo, dużo zajęć na głowie, ale tak naprawdę pisanie bloga sprawia mi przyjemność i lubię to robić, więc jak się sprężę to dam radę!

- W każdy piątek wieczorem recenzja serialu (jako że jestem ich maniaczką), a gdy skończy się lista pojawią się recenzje filmów  

- Ostatniego dnia miesiąca recenzja książki, bądź serii książek

- Pierwszego dnia miesiąca wstawiać będę podsumowanie poprzedniego. Niektóre kategorie będą stałe, ale niektóre będą się zmieniać

- W ostatnią środę miesiąca posty typowo tematyczne

Trzymajcie kciuki za wytrwałość :)

~M


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz