środa, 25 lutego 2015

Ferie, wystawa, "Krzyżacy"

Pojawiła się recenzja. 
Dlaczego dopiero teraz? Gdzie pozostałe dwie zaległe?
O tym właśnie ten post.

Ferie nie wyglądają tak jak chciałam. Ale może to i lepiej. 
Nie mam zbyt dużo czasu na bloga, mój cały dzień wygląda następująco:
-śniadanie
-sprzątanie
-zakupy
-"Krzyżacy" (lektura na polski - muszę przeczytać do drugiego marca :c )
-zrobić obiad 
-zjeść obiad
-Krzyżacy
-rysowanie (w marcu mam wystawę prac a do tego potrzebuję prac)
-Krzyżacy
Brak czasu na cokolwiek innego.
Mimo to, postaram się nadrobić jak najlepiej moje zaległości. Wiem, że obiecywałam recenzję "Exodus", ale chyba sobie odpuszczę, musztarda po obiedzie. Za to nadrobię dwie recenzje, których nie opublikowałam w soboty tak jak obiecałam i może napiszę jeszcze jakiś inny post, choć niczego nie obiecuję.

Trzymajcie kciuki
~B

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz