piątek, 6 lutego 2015

"Słodkie kłamstewka"

Kolejnym serialem na liście są "Słodkie kłamstewka". Przyznam, że nigdy nie oglądam go bez zapalonej lampki. Jestem wielką panikarą i boję się wielu rzeczy. Serial jest jednak typowo młodzieżowy i nie potrafię go odstawić, ponieważ ogromnie mnie wciągnął. Warto dodać, że jest także nadzwyczaj skomplikowany.

tytuł oryginału: 'Pretty Little Liars'
Kraj produkcji: Stany Zjednoczone
Gatunek: dramat obyczajowy, thriller
Twórcy: I. Marlene King
Na podstawie: Sara Shepard 'Pretty Little Liars'
Główne role: Lucy Hale, Ashley Benson, Shay Mitchel, Troian Bellisario
Status: trwający
Liczba wyemitowanych sezonów: 5 (piąty nie zakończony)

Wklejam opis serialu, który znalazłam na słynnej 'wikipedii' , ponieważ jest on tak skomplikowany, że nie potrafię sama streścić o czym opowiada.

Serial opowiada historię czwórki dziewczyn – Spencer, Hanny, Arii oraz Emily – których przyjaźń skończyła się po zaginięciu "królowej" ich paczki – Alison. Rok później cała czwórka zaczyna dostawać wiadomości od kogoś, kto podpisuje się "A". Osoba ta grozi, że zdradzi wszystkie ich sekrety, a nawet te, o których wiedzieć mogła tylko Alison.


 Jedyny zwiastun sezonu 1 jaki znalazłam jest w trochę kiepskiej jakości, ale uważam, że warto zerknąć Klik

Nie pozostaje mi dodać nic innego tylko - polecam i miłego oglądania!
~M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz