niedziela, 1 lutego 2015

Styczeń 2015 u ~B

Stwierdziłam, że jeśli po 30 lub 31 dniach nie pamiętam najważniejszych informacji z tej ilości dni, to najlepiej będzie jeśli będę regularnie będę zapisywać specjalne wydarzenia. Także z tym miesiącem będzie jeszcze dość kiepsko, z następnymi będzie lepiej (mam nadzieję).

○FILMY
1. W dalszym ciągu oczekuję na Zbuntowaną (premiera w marcu).
W styczniu - w tym tygodniu zresztą - ukazał się nowy trailer, choć grudniowy bardziej mi się podoba.
Ukazały się także nowe plakaty:
Animowane plakaty możecie znaleźć tutaj.

Plakat ten stał się oficjalnym plakatem Zbuntowanej.
Nie da się ukryć, ten miesiąc był pełen wrażeń dla oczekujących kontynuacji serii.

2. Ostatniego czwartku tego miesiąca byłam na wycieczce klasowej do kina. Oglądaliśmy Exodus w 3D. Recenzja filmu pojawi się w najbliższą sobotę, zamiast recenzji książki. Jedyne co mogę powiedzieć, to to, że warto obejrzeć ten film.

3. W kinach pojawiło się parę ciekawych filmów, których nie dane mi było obejrzeć w kinie, ale obejrzę je, kiedy tylko nadarzy się sposobność. W komentarzu możecie podzielić się wrażeniami z filmu, na którym byliście w styczniu. Wyżej wymienione filmy to: Whiplash (Miles Teller <3), Wielkie Oczy (Tim Burton!) i Siódmy syn.

○MUZYKA
1. Niedawno Imagine Dragons opublikowało nową piosenkę o nazwie „Shots”. Jest po prostu cudowna jak 99% procent ich piosenek. Już nie mogę się doczekać ich nowego albumu.

2. Ellie Goulding, której piosenki bardzo lubię, śpiewa piosenkę do filmu „Pięćdziesiąt twarzy Graya” – „Love me like you do”. Odkąd ją pierwszy raz usłyszałam nie mogę przestać jej nucić.

3. Kolejną piosenką, która nie schodzi z moich ust jest „Take me to church” autorstwa Hoziera. Nie wiem, co mnie w niej urzekło ale nie mogę się od niej odpędzić.

○KSIĄŻKI
Ich recenzje niebawem pojawią się na blogu, dlatego też nie będę się rozpisywać na ich temat i po prostu je wypiszę.
1. "Złodziejka książek"
2. "Szukając Alaski"
Co? Tylko dwie? Na pewno o jakiejś zapomniałam...

~B

edytowano 2.02.2015

2 komentarze:

  1. Miło czytało się tego posta ♥ Czekam na kolejne!

    U mnie konkurs do wygrania bon do sheinside!
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, cieszę się, że do kogoś jednak trafił ten post, a do tego, że miło się czytało <3

      Musiałam zrobić przerwę ze względu na szkołę, ale teraz mam ferie, więc wszystko nadrobię, zapraszam!

      Zapraszam również do obserwacji nas, będziesz na bieżąco ;)
      ~B

      Usuń