niedziela, 1 lutego 2015

Styczeń 2015 u ~M

I nadszedł koniec pierwszego miesiąca 2015 roku. Czas podsumować miesiąc, który według naszych noworocznych postanowień powinien być okresem wielu zmian, które częściej niż zazwyczaj nie zachodzą.

Film miesiąca: Pitch Perfect
W tym miesiącu z trzy razy obejrzałam musical z odrobiną humoru pt. 'Pitch Perfect'. Po prostu się zakochałam! Muzyka, którą tworzą bohaterowie... Zresztą sami zobaczcie. Lekki, przyjemny, w sam raz na weekend :)

klik


















Nie mogę się doczekać 'Pitch Perfect 2' w maju!

Jedzenie miesiąca: kiwi
To jedno z moich ulubionych owoców, ostatnio dość często je jadłam. Pyszne i zdrowe.
Kocham kiwi!












Piosenka miesiąca: Birdy - Wings   kliknij 
Pierwszy raz usłyszałam ją kilka tygodni temu oglądając serial "Pamiętniki wampirów" (dla zainteresowanych moja recenzja). Została ona użyta w jednym z odcinków 6 sezonu.

Zajęcie miesiąca: Spanie! 
Nic dodać, nic ująć :)

Co się wydarzyło? :
Spędziłam kilka dni w szpitalu na badaniach, jutro jadę na jeszcze jedno. Ogólnie straszne nudy, jedzenia nie pochwalam, oddział dziecięcy (czyli dużo nocnych koncertów). Ale pielęgniarki i lekarze byli mili, no i poznałam fajną osobę. Cieszę się, że wróciłam do domu!

~M 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz